čtvrtek 10. dubna 2014

Cupcakes s malinami

Nevím, jak Vám, ale já když peču/vařím podle receptu, tak se to málokdy povede. Možná jiná pokojová teplota, vlhkost vzduchu, váha, co pamatuje i mou prababičku nebo špatná konstelace hvězd. Tak mě napadlo, že bych postupně zveřejňovala rady a triky, co se mi osvědčily. Ale bacha na výše zmiňované podmínky a zejména na to špatné hvězdné a planetární postavení.
První rada se bude týkat základu a to těsta. Aby se nám povedlo a neztvrdlo nám na šutr, jak se mi už několikrát povedlo. Jinými slovy upeklo a zůstalo vláčné. Přidávám někdy do tekuté směsi, rozmíchaného vajíčka s cukrem a tukem nastrouhané jablko, hrušku nebo banán. Volím podle krému nebo toho, co doma právě mám.
A protože je sychravo a mě to nebaví, koupila jsem si krabičku malin a rozhodla se přivolat léto. A na čem by se malina vyjímala nejlépe... no přece na vanilkovém cupcaku. Posuďte sami.



Suroviny na 15 kusů:
125g změklého másla
125g krystalového cukru
lžička postrouhané citrónové kůry
2 vejce
125g hladké mouky
lžička prášku do pečiva
troška soli
1 menší postrouhané jablko
1 lžička vanilkového extraktu (zkuste si ho udělat doma)


Krém:
100g mascarpone
2 dcl smetany na šlehání
50g malin
lžíce krystalového cukru (nebo víc, záleží na chuti)




4 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...