neděle 15. února 2015

Proč jsou cupcaky super?

Dnešní příspěvek nebude ve formě receptu, ale zrekapitulování si, s čím vším mám spjatý cupcakes a proč jsou pro mě srdcovou záležitostí. Začalo to měsíčním pobytem v New Yorku, kde jsem na ně poprvé narazila a to díky zaryté fanynce Sexu ve měste a foodblogerky v jedné osobě, Do té doby jsme neměla tušení, že takový slovo existuje, natož co znamená. Díky Alicia jsem ale objevila plno nových míst a chutí a dovedla mě i do Magnolia Bakery, asi nejznámější cukrárny a cupcakekárny v NY, podle těch front by se tomu dalo i věřit. Chutí si mě cupcaky úplně nezískaly, protože mi všechno americký přijde moc tučný, sladký, slaný, velký,... ale svou roztomilostí určitě. A tak to začalo.



Další zážitek spojený s cupcakes je Cupcake Cup, co byl pořádaný Verčou z ghettablogu.cz, Bylo to moc fajn a i díky tomu jsem se naučila se vypořádat se stresovými situacemi a pořád učím, hlavně, když mi nedrží krém a nebo nevyjde těsto. First world problems. Aspoň, už mám za tu dobu pár fíglů, jak to rychle vyřešit. A ty milý komentáře, když už se vědělo, jaký cupcake ke komu patří, taky dost potěší a ego si žádá taky svoje. Mrk.


S účastí na Cupcake cupu souvisí i publikovaný recept v Zajících v krabici. Což je hrozně fajn služba, kdyby ji někdo neznal. Objednáte si krabičku a nevíte do dne rozbalení, co v ní je. Obsahuje ale vždycky zdravé a ke všemu neobvyklé suroviny plus pro ulehčení jsou v něm přiložený recepty, co si můžete ze surovin připravit. Já si objednala lednovou a byl v ní i milý vzkaz.



V neposlední řadě se můžete díky cupcakům dostat i do televize. Já ten záznam ještě celý neviděla. Nemám na to odvahu. Ale zkušenost to byla milá, až teda na to brzký vstávání a že si všechno musíte vzít s sebou a to od surovin až po metličku a hrnce. O tom více, až naberu odvahu.



A ke všemu je peču minimálně jednou týdně do kavárny Fratelli Brno. Tak si příští středu pro jeden skočte!



                                                                                                                                                                                                             

2 komentáře:

  1. Paráda :) To musely být nervy celé ráno takhle před kamerama, ale jsi tam moc fajn a po zhlídnutí jdu hledat nějaký recept na tvé cupcaky :)))) Ještě jsem je nikdy nedělala, ale už mám pomůcku na vydlabávání toho středu, takže v plánu jsem to měla :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, děkuju, to potěší :) a jakou pomůcku? :) já většinou používám menší nůž a nebo užší lžičku :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...