středa 9. dubna 2014

Trojité pečení

Zda se, že se sláva šíří a hlavně ji šíří má máma po naší ulici. Náhoda tomu chtěla a sousedka tento týden slaví narozeniny a má hosty z daleka. Poprosila mě teda, jestli bych ji nenapekla cupcaky a já nemohla než souhlasit, to dá rozum. Pochopíte, až mě poznáte (takže možná nikdy, ale nevadí). Odpoledne jsem tak strávila v kuchyni u trouby a šlehače a s foťákem ve volné ruce, nestěžovala jsem si. 
Uzdu fantazii jsem nepovolila, příchutě byly vybrány, tak jsem se řídila povelů a rozkazů, ale ne tak úplně,
jak je mým zvykem (taky byste pochopili). 
První cupcaky mají připomínat sacher dort, druhé schwarzaldský dort a třetí mandlovo-pomerančové (recept zde), které mají dostát své lahodné pověsti.

Největší problém bylo začít. Jako vždycky. O tom, jak budou vypadat a jak šlehačka né a né ztuhnout, se mi i v noci zdálo. Nevím, jestli je to úplně normální, ale u mě obvyklé. 

No nic, zajdu s tím když tak k odborníkovi, tím Vás zatěžovat nebudu. Vy si je ale upečte a nikam nechoďte.

Sacher cupcakes

Suroviny na 12 kousků:
1 vejce celé
1 žloutek
120g krystalového cukru (nebo třtinového)
50g změklého másla
1,5 dcl acidofilního mléka (kyška nebo i zakysaná smetana)
50g hořké čokolády

1 lžíce kakaa na pečení
125g polohrubé mouky
1 lžička prášku do pečiva
troška soli

Náplň:
2 lžíce meruňkové marmelády
1 lžíce vody
špetka kukuřičného škrobu

Ganache:
2 dcl smetany na šlehání
50g hořké čokolády

Krém:
2 dcl smetany na šlehání
50g hořké čokolády







Cupcakes alla Schwarzwald

Suroviny na 12 kousků:
1 vejce
1žloutek
120g krystalového cukru
2 lžíce oleje
1,5 dcl acidofilního mléka

2 lžíce kakaa na pečení
125g polohrubé mouky
1 lžička prášku do pečiva
špetka soli

2 lžíce posekaných kandovaných višní

Náplň:
višňová marmeláda (podle potřeby)

Krém:
2dcl smetany na šlehání





 P.S. Kdyby byl zájem, tak postup dodám.



1 komentář:

  1. Vypadají úžasně :-) Kdyby to bylo možné, tak bych měla zájem o postup. Děkuji Lenka.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...